piatok 18. mája 2012

Preteky cestných skútrov Dunajská Streda - časť 1.

Sezóna 2012 sa začala 6.5.2012 prvými pretekmi na okruhu v Dunajskej Strede. Náš tím sa zúčastnil v plnej zostave a všetci jazdci sme sa snažili dosiahnuť čo najlepšie výsledky.



Na čele tímu stál zakladateľ „Alcatelko“ so štartovým číslom „57“ na čerstvo dokončenom špeciáli Piaggio Zip 2012 – to čerstvo je naozaj na mieste, lebo deň pred pretekmi ešte kvapkala živica z jeho novo olaminovaných „plastov“. Haki „24“ si na sezónu 2012 priviezol Piaggio Zip SP priamo z Talianskeho Milána, kde skútrik jazdil v najvyššej súťaži. Samozrejme malým kozmetickým úpravám sa nevyhol ani on a keďže všetci jazdíme v kategórii 50cm³ SPORT, tak musel pôvodný 70-tkový valec vymeniť za 50cm³. Ja „21“ som do pretekov nastúpil so skútrom Gilera Ice 2012 ktorý prešiel malým faceliftom vo forme nových „plastov“ a prekopaním prednej časti. Popri nás sa pohybuje "šedá eminencia" Peter Z, ktorý je taktiež členom nášho tímu ktorý má za úlohu veľa vecí... 

Skútrom na ktorých jazdíme sa budem venovať podrobnejšie v ďalších článkoch na našom blogu, lebo si to skutočne zaslúžia :-).

Naš pretekový víkend sme začali už v sobotu na voľných tréningoch, keď som dorazil na okruh, Haki už mal v sebe niekoľko jázd /predsa len to mám trochu z ruky/ a celkom si jazdu v novej triede pochvaľoval. Zobral som to ako dobré znamenie a hneď ako to bolo možné vyrazil som na trať spolu s ním. Skútrik išiel ako hodinky a aj keď som si s každou rozjazdou zlepšoval čas, cítil som, že ho až priveľmi limitujem. Neskôr dorazil aj Alcatelko a skutočne sme si tréningový deň skvelo užili. Náš tím 50cm³ má vďaka sponzorovi Silk&Progress 3 stany /pre každého jeden/ a už sa nemusíme tlačiť pod jedným, ako minulý rok :-).V našom veľkom depe vládla super atmosféra a každý jeden sme sa dali do servisovania svojho skútra. Prvý hlásil problémy Haki - malým servisným úkonom sa problém vyriešil. Alcatelko hlásil problémy celý deň :-) takže ich aj priebežne odstraňoval. Ja som ako jediný bol v kľude, lebo skútrik celý deň šlapal ako hodinky - to som ale netušil čo ma čaká na druhý deň. Všetci sme si nechali ešte v sobotu večer skontrolovať skútre technickým komisárom aby sme ráno mali kľud...

Zopár fotočiek

Ako to všetko nakoniec dopadlo sa dozviete v ďalšom príspevku už čoskoro...  ;-) 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.