Sezóna
2012 sa začala 6.5.2012 prvými pretekmi na okruhu v Dunajskej
Strede. Náš tím sa zúčastnil v plnej zostave a všetci jazdci
sme sa snažili dosiahnuť čo najlepšie výsledky.
Na
čele tímu stál zakladateľ „Alcatelko“ so štartovým číslom
„57“ na čerstvo dokončenom špeciáli Piaggio Zip 2012 – to
čerstvo je naozaj na mieste, lebo deň pred pretekmi ešte kvapkala
živica z jeho novo olaminovaných „plastov“. Haki „24“ si na
sezónu 2012 priviezol Piaggio Zip SP priamo z Talianskeho Milána,
kde skútrik jazdil v najvyššej súťaži. Samozrejme malým
kozmetickým úpravám sa nevyhol ani on a keďže všetci jazdíme v
kategórii 50cm³ SPORT, tak musel pôvodný 70-tkový valec vymeniť
za 50cm³. Ja „21“ som do pretekov nastúpil so skútrom Gilera
Ice 2012 ktorý prešiel malým faceliftom vo forme nových
„plastov“ a prekopaním prednej časti. Popri nás sa pohybuje
"šedá eminencia" Peter Z, ktorý je taktiež členom nášho tímu ktorý má za úlohu veľa vecí...
Skútrom na ktorých jazdíme sa budem venovať podrobnejšie v ďalších článkoch na
našom blogu, lebo si to skutočne zaslúžia :-).
Naš
pretekový víkend sme začali už v sobotu na voľných tréningoch,
keď som dorazil na okruh, Haki už mal v sebe niekoľko jázd
/predsa len to mám trochu z ruky/ a celkom si jazdu v novej triede
pochvaľoval. Zobral som to ako dobré znamenie a hneď ako to bolo
možné vyrazil som na trať spolu s ním. Skútrik išiel ako
hodinky a aj keď som si s každou rozjazdou zlepšoval čas, cítil
som, že ho až priveľmi limitujem. Neskôr dorazil aj Alcatelko a
skutočne sme si tréningový deň skvelo užili. Náš tím 50cm³
má vďaka sponzorovi Silk&Progress 3 stany /pre každého
jeden/ a už sa nemusíme tlačiť pod jedným, ako minulý rok
:-).V našom veľkom depe vládla super atmosféra a každý jeden
sme sa dali do servisovania svojho skútra. Prvý hlásil problémy
Haki - malým servisným úkonom sa problém vyriešil. Alcatelko
hlásil problémy celý deň :-) takže ich aj priebežne
odstraňoval. Ja som ako jediný bol v kľude, lebo skútrik celý
deň šlapal ako hodinky - to som ale netušil čo ma čaká na
druhý deň. Všetci sme si nechali ešte v sobotu večer
skontrolovať skútre technickým komisárom aby sme ráno mali
kľud...
Ako to všetko nakoniec dopadlo sa dozviete v ďalšom príspevku už čoskoro... ;-)
Žiadne komentáre:
Zverejnenie komentára
Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.